wtorek, 17 czerwca 2014

Tag: About me :)

 Hej :)

Dzisiaj będzie pierwszy na moim blogu tag :) Zobaczyłam go tutaj i postanowiłam zrobić również u mnie. W sumie nie wiem czy jest sens robienia takich postów, ale z drugiej strony zawsze miło wiedzieć coś więcej o osobie której posty się czyta (tak mi się przynajmniej wydaje ), a jak Wy uważacie?

Przejdźmy do pytań :) Większość zostawiłam w pierwotnej wersji a część zmieniłam z uwagi, że skoro np. pracuję i skończyłam studia to pytanie czy skończyłam liceum jest jak dla mnie zbędne :D


1. Jak masz na imię?
Mam na imię Kasia , ściślej rzecz biorąc Katarzyna. Pełne imię jakoś tak nie do końca mnie przekonuje, wydaje mi się takie poważne :P Moi rodzice brali jeszcze pod uwagę Zuzannę, ale że mój dziadek marzył o córce Kasi , której zresztą nie miał, to zostałam Kasią :)
Ewentualnie gdybym miała być chłopcem to miałam mieć na imię Arek :)

2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 29 września.

3. Co studiujesz/studiowałaś?
W zeszłym roku skończyłam studia na Politechnice Gdańskiej. Studiowałam na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska, kierunek Inżynieria Środowiska  a specjalizacja to Sieci i instalacje sanitarne.

4. Czy masz chłopaka/dziewczynę?
Mam chłopaka. Jesteśmy już razem 5,5 roku :) a znamy się już prawie 9 lat.

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego co wpadnie mi w ucho. Jeśli jakaś piosenka mi się spodoba to nie ważne czy to rock, pop czy muzyka klasyczna. Mimo wszystko chyba najbardziej lubię R'n'B, mam też mega sentyment do polskiego hip-hopu :)

6. Czy pracujesz?
Tak. Zaczęłam pracować zaraz po skończeniu 4 roku studiów. Najpierw było to biuro projektowe, a obecnie przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne.Także, wszystko w zawodzie :)

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Szczerości, akceptacji, wyrozumiałości, przyjaźni ale też dobrego poczucia humoru. W przypadku drugiej połówki oczywiście też miłości :)

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest Ci smutno?
W zasadzie to do nikogo. Nie lubię żalić się innym, pomimo tego, że jestem straszną panikarą. Nie lubię tez jak ktoś się nade mną lituje, wydaje mi się, że to oznaka słabości (ale tylko jeśli chodzi o moją osobę, u innych tego tak nie odbieram) a ja chcę być twarda. Zawsze chcę sobie ze wszystkim poradzić sama. Jeśli już kogoś proszę o pomoc to tylko znak, że naprawdę jest coś bardzo nie tak.

9. Ulubione jedzenie?
Makaron!!! każde spaghetti, lasagne itp sprawy to to co kocham :) Oczywiście bez pierogów tez bym długo nie pożyła :P a no i owoce morza :)

10. Ulubiona część garderoby?
Hmm....Chyba nie mam. Ale kocham buty i torebki :P

11. Czy masz zwierzątka?
Jasne :) Będąc małą dziewczynką miałam świnkę morską i rybki. Obecnie ciągle mam akwarium z rybkami ale także od 3,5 roku mam psa. Nazywa się Kubiś i jest Yorkiem :)

12. Ulubione miejsce?
Siemczyno. Taka mała wioska z woj. zachodnio-pomorskim. Mam wiele wspomnień z nią związanych, zarówno dobrych jak i złych, ale nie wyobrażam sobie wakacji by nie pojechać tam choćby na kilka dni.

13. Czy masz drugie imię?
Nie. Moi rodzice uznali, że to rzecz zbędna i tylko problematyczna bo we wszystkich urzędach trzeba pilnować by zawsze to drugie imię podać. Zresztą moje zdanie jest identyczne.

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Chemia, biologia i plastyka.

15. Ulubiony napój?
Alkoholowy ?:D Gin i tonic oraz mohito :D choć ostatnio jestem fanka tequili ;)
A z normalnych napojów to chyba Pepsi.. chociaż ja pije takie rzeczy mega rzadko. Na codzień preferuje herbatkę, wodę i domowe soczki :)

16. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Nie mam, zbyt wiele mi się podoba ;)

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Dziewczynka : Magdalena, Anna.
Chłopiec: Łukasz, Jan, Maciej, Tomek.
Oczywiście mój chłopak am całkiem inne propozycje :P więc nie wiem jak przy dzieciach dojdziemy do jakiegoś ładu ;)

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Tylko tak rekreacyjnie. Jeżdżę na rolkach, chodzę na basen, aqua aerobik, gimnastykę. Od czasu do czasu również wybieram się na rower.

19. Ulubiona książka?
mam baaardzo dużo. Potrafię przeczytać 4-5 książek w tygodniu jeśli mnie coś wciągnie :P Uwielbiam Harrego Pottera, całą serię Darów Anioła, kocham książki Jo Nesbo i Alex Kava. Czytam praktycznie wszystko od fantastyki, przez kryminały, sensację po romanse :P Jedyne za czym nie przepadam to książki historyczne.

20. Ulubiony kolor?
Chabrowy.

21. Ulubione zwierzątko?
Kocham wszystkie zwierzątka bez wyjątku.

22. Ulubione perfumy?
Nie mam. Bardzo często zmieniam, nie mogłabym ograniczyć się tylko do jednego zapachu.

23. Ulubione święto?
Boże Narodzenie.

24. Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nauczycielką :P Jak chyba większości dziewczynek, marzyłam, że kiedyś będę mogła pisać w Dzienniku :P

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Tak. Ale nie podam ile razy konkretnie bo dość dużo i nie liczę tego ;) Byłam w Anglii, Walii, Francji, Belgii, Niemczech, Słowacji i Czechach. W wakacje planuję Hiszpanię :)

26. Czy mówisz w innych językach?
Tak, po angielsku i trochę po hiszpańsku.

27. Czy masz rodzeństwo?
Mam brata. Jest dwa lata starszy.

28. Ulubiony sklep?
Nie mam, ale często chodzę do House, C&A, Mohito.

29. Ulubiona restauracja?
Pueblo. Jest w Gdańsku i Gdyni. Restauracja z meksykańskim jedzonkiem. Po prostu niebo w gębie! Kto jest z Trójmiasta koniecznie musi się tam wybrać!

30. Czy lubisz/ lubiłaś szkołę?
Nie...Mam bardzo przykre doświadczenia związane ze szkołą...Dzieci i młodzież potrafią być tak mega podłe w stosunku do innych, że to jakaś masakra.

31. Ulubiony youtuber?
Hania Digitalgirlworld13, MrOlimpia18, Callmeblondieee i wiele innych :)

32. Ulubiony film?
Oczywiście "Dziennik Bridget Jones" :P

33. Ulubiony program w telewizji?
TV praktycznie nie oglądam.

34. PC czy Mac?
PC

35. Jaki masz telefon?
Taki co dzwoni wysyła smsy i ma inne podstawowe funkcje :P Dla mnie telefon ma służyć do tych podstawowych czynności. Jak chcę robić fotki to mam aparat, a od słuchania muzyki mam mp3. Zawsze bardzo szanuję swoje rzeczy i o nie dbam, ale telefony to moja słabostka i mają ze mną ciężki żywot. Zawsze go gdzieś spuszczę na ziemię, zostanie czymś zalany itd.. Obecny nie raz pływał w alkoholu albo zupce chińskiej... :D
Obecnie mam samsung chat , ale sypie się już więc muszę jakoś nie długo go zmienić.

36. Ile masz wzrostu?
166 cm


To by było na tyle :) 

Buziaki!!
Kasik

12 komentarzy:

  1. nie dość że czyta Jo Nesbo to jeszcze waga ;) - druga waga się kłania :D
    a propo książek - jeśli lubisz kryminały - kogo jeszcze oprócz Nesbo możesz polecić?
    a post bardzo fajny - ja np. lubię gdy ktoś opowiada o sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: "Syn" zamówiony czy kupiony ?? ;)

      Usuń
    2. a jednak znaki zodiaku jakoś łącza ludzi :D
      kurcze jeszcze właśnie nie podjęłam decyzji :P wyjeżdżam teraz na weekend ale jak wrócę to muszę zamówić :)

      Lubię jeszcze Cobena, Stiega Larssona ( trylogia millenium), Henning Mankell, Charlotte Link, ostatnio też zaczęłam czytać książki Asa Larsson :)

      Usuń
    3. Charlotte Link właśnie wypożyczyłam
      a trylogię Millenium uwielbiam!
      Zobaczę Cobena i Asę Larsson - jeśli polecasz :-)

      Usuń
    4. A co konkretnie wypożyczyłaś? ja jeszcze wszystkich jej książek nie przeczytałam, ale te co do tej pory miałam okazję to zawsze były świetne :)

      Usuń
  2. Fajny TAG :) Miło się czytało Twoje odpowiedzi :) Też uwielbiam mojito :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie było się dowiedzieć o Tobie coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najlepszy napój to wino:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a polecisz jakieś dobre? Ja się na winach nie znam i rzadko je pijam, ale od czasu do czasu mam ochotę ;)

      Usuń
  5. Mam zamiar się wybrać do Gdańska w tym roku, więc na pewno zawitam w tej restauracji :) Także zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kocham wszystkie zwierzątka;) Urodziny masz dzień przed moją Mamą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam na imię Katarzyna i tez nie lubię tej wersji imienia... powiem więcej nie nawidzę jak ktos mówi do mnie Katarzyno... uhhh !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)