piątek, 6 czerwca 2014

Nabytki kosmetyczne maja :)

Cześć Kochani :)

Dzisiaj o tym co lubię najbardziej :) czyli zakupy!

Ach.. na pewno wiecie jak to jest. Wchodzicie do sklepu.. rozglądacie się.. i nagle wydaje się, że dosłownie wszytko by się przydało :D

Niestety ale zakupy to mój problem... Na szczęście tak jak pisałam ostatnio, udaje mi się jako tako wszystko zużywać i nigdy nie zdarzyło mi się by coś musiałam wyrzucać czy oddawać, także uważam, że nie jest ze mną tak źle.

Teraz pisząc ten post tak naprawdę widzę ile nakupowałam.. i szczerze mówiąc troszkę mi głupio, że tego jest aż tyle.. :( 
W tym miesiącu muszę się jakoś ogarnąć z zakupami! 
Tym bardziej, że zbliżają się wakacje i wypadałoby co nieco odłożyć na jakiś wyjazd.. o ile mój facet dostanie urlop i gdzieś pojedziemy :(

Nie przedłużając przejdźmy do sedna postu czyli moich majowych nabytków kosmetycznych.

1) Bioliq intensywne serum rewitalizujące  - nigdy nie używałam tego typu produktu, a o tym słyszałam wiele dobrego. 
Cena: 13,99zł / 30ml w internetowej aptece Gemini

2) Arganou huile d'argan - 100% olejek arganowy kosmetyczny, kupiłam go przede wszystkim z myślą o włosach. 
Cena : 34,90 zł/ 100ml www.zdrowie.brat.pl

3) DAX Sun balsam do opalania SPF 15 - przez chwilę były upały a ja nie miałam żadnego balsamu do ciała z filtrem, oczywiście w momencie gdy go kupiłam pogoda się popsuła... 
Cena: 17,99 zł / 250ml Hebe

4) SVR 50 Ecran Mineral teinte - moja dermatolog kazała mi zacząć stosować filtr 50 do twarzy więc nabyłam... jednak Pani w Super-Pharm mnie troszkę oszukała bo szukałam zwykłego kremu... a jak przyszłam do domu i otworzyłam go to okazało się , że jest on barwiony... :( 
Cena: 41,29 zł / 50ml Super-Pharm-promocja

5) Yves Rocher szampon podkreślający  kolor włosów brązowych - już od dawien dawna chciałam go wypróbować, a akurat był w promocji więc znalazł się w koszyku
Cena: 9,99zł / 200ml Yves Rocher sklep firmowy

6) Yves Rocher żel pod prysznic Śródziemnomorskie lato edycja limitowana - zdecydowana zachcianka :) uwielbiam żele z tej firmy:)
Cena: 8,99zł / 200ml Yves Rocher sklep firmowy

7) Yves Rocher  Les Plaisirs Nature Pilingujący (owszem tak jest napisane na opakowaniu :D) żel pod prysznic Malina - kolejna zachciewajka :)
Cena: 16,90 zl / 200ml

8) St.Tropez Instant Glow Face Lotion Wash off - z racji tego, że latem nie będę opalać buzi to musiałam kupić coś do wyrównania kolorytu, myślałam, że to będzie taki klasyczny samoopalacz, niestety dopiero w domu doczytałam, że "opaleniznę" po jego nałożeniu można usunąć wodą...no ale w szale zakupów kto by się tego doczytał?
Cena: 24,99 zł / 50ml TkMaxx

9) Olivia Grace Bali Mango żel pod prysznic i balsam - kolejna zachciewajka, skusił mnie owocowy zapach, i to, że w składzie nie ma substancji na które jestem uczulona, ponadto cały zestaw był tani.
Cena: 24,99 zł / 240 ml balsam i 500ml żel pod prysznic TkMAxx


 10) Bielenda fruit Bomb Papaja masło do ciała - skusiłam się na zapach :) no i dałam się nabrać co do wielkości opakowania.. ale o tym możecie poczytać w recenzji która jest tutaj.
Cena: 5,99zł / 100ml Biedronka

11) Bielenda fruit Bomb Papaja peeling do ciała - kończył mi się peeling więc musiałam kupić jakieś zastępstwo :)
Cena: 5,99zł / 100ml Biedronka

12) Neutrogena odżywczy krem do rąk z maliną nordycką - zużyłam nie zliczoną ilość opakowań balsamu do ciała z tej serii, i jak zobaczyłam ten krem to stwierdziłam, że muszę go mieć!
Cena: 11,99 zł / 75ml Biedronka

13) Luxury nail therapy 9 w 1 odżywka do paznokci - moja odżywka z Eveline się skończyłam i czaiłam się,aż będzie na jakiejś promocji, niestety nie była, za to znalazłam ten produkt i się na niego skusiłam.
Cena: około 6-7zł / 5ml Biedronka

14) Biowax kreatyna + jedwab maska do włosów - całe wieki nie miałam maseczek z tej firmy, a w takim małym opakowaniu akurat będą na jakiś krótki wyjazd.
Cena : 1,99 zł / 20ml Biedronka


15) Biowax argan + makadamia + kokos maska do włosów - jak wyżej :)
Cena : 1,99 zł / 20ml Biedronka


16) Bell Provocative Lashes Volume&Lenght maskara Waterproof  01- kupiłam bo moja wodoodporna maskara ma już rok ( używam tylko w wakacje) i stwierdziłam, że czas ją zmienić, a przy okazji z chęcią przetestuje coś nowego.
Cena: ok. 8zł / 8g Biedronka

17) Ladycode by Bell Puder modelujący z panthenolem - kolejny bronzer na pewno nie był mi potrzebne ale MrOlimpia18 na swoim kanale ciągle się zachwyca tym produktem więc za jej namową się skusiłam.
Cena: ok. 6-8 zł / 11g Biedronka




18) Celia Woman Sun Touch lekki krem-baza nawilżająco - brązujący - również zakupiony z myślą o wyrównania latem kolorku buzi z kolorem reszty ciała. Zaczęłam, już używać i zapowiada się bardzo fajnie ;)
Cena: ok 8-10 zł / 50ml Biedronka







Ufff... to by było na tyle :)


Jeśli używałyście któregoś z tych produktów koniecznie dajcie znać jak się spisywał!
Jak Wasze zakupy majowe?


Buziaki!!
Kasik



P.S. Wyjeżdżam na weekend do Warszawy, więc zapewne kolejny post pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu.


20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości. Również kupiłam te maski z Biovaxu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żel pod prysznic śródziemnomorski też zamówiłam i czekam na paczkę! Nie mogę się doczekać, by sprawdzić jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie bosko!! myślę, że będziesz zadowolona ;)

      Usuń
    2. tym bardziej nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  3. Sporo nowości :) U mnie akurat to serum Bioliq się nie sprawdziło, ale może Ty będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby :P
      chociaż czasem mam wrażenie, że im więcej pozytywnych recenzji naczytam się na temat jakiegoś produktu tym większe wobec niego mam wymagania) i potem nie koniecznie dany kosmetyk się sprawdza tak jak sobie wyobrażałam ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. na pewno za jakiś czas coś tam o nim skrobnę ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. teraz to widzę ;) a jak robiłam zakupy to miałam wrażenie, że przecież wcale dużo tego nie ma, a jak się jednak tak weźmie wszystko do kupy to wychodzi ogrom :D

      Usuń
  6. dużo zakupów! Ale nie martw się,przecież pieniądze są po to aby je wydawać haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słusznie! czuję się usprawiedliwiona :D

      Usuń
  7. Serum Bioliq niedawno skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy,.chętnie poczytam o Bioliqu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno za jakiś czas coś o nim napisze ;)

      Usuń
  9. uwielbiam maseczki z Biovax'a ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)