piątek, 8 sierpnia 2014

Urlop, urlopik, URLOPUNIO !!!

Cześć Kochane!

Pragnę Was poinformować, że wraz z wybiciem godziny 15.30 rozpoczęłam urlop :D
Ciesze się jak głupia :P

A oznacza to tylko jedno! Czas w podróż na wakacje!! ;)

Za nim przejdę do opisania mojego "rozkładu jazdy", chciałabym powiedzieć, że napisałam dla Was kilka postów, żeby tak całkiem nie opuszczać bloga. Na pierwszy tydzień mam zaplanowane, a co będzie z drugim nie wiem :( Wszystko zależy do tego czy zdążę jeszcze coś na " zaś" napisać.


Więc mój plan wyjazdowy jest taki....

Niedziela 10.08 - godz. 23:30 ruszamy z moim chłopakiem Polskim Busem do Warszawy.

Poniedziałek 11.08 - godz. 4.30 jesteśmy w Wawie i ruszamy na lotnisko do Modlina, a o godzinie 10:20 uwaga uwaga... lecimy na Majorkę :D

Wiem wiem... jaram się jak cholera, ale musicie mi to wybaczyć. Pierwszy raz wybieram się na urlop w ciepłe kraje, stąd ta moja ekscytacja ;)

Poniedziałek 18.08 - godzina 6:20 wylatujemy z powrotem do Warszawy; następnie zostajemy w niej do 17:30, a potem Polskim Busem wracamy do Gdańska.

Wtorek 19.08 - jakoś w godzinach rannych albo ruszam sama pociągiem do mojego kochanego Siemczyna nad jeziorko albo Marek jedzie razem ze mną i jedziemy samochodem. Póki co nie wiadomo, bo teoretycznie urlop ma tylko do 18 sierpnia :(

Niedziela 24.08 - powrót do domku.....

Na Majorce będę miała neta także, może uda mi się coś do Was skrobnąć na bieżąco ;) Ale nie obiecuję, chcę maksymalnie wypocząć i w miarę możliwości odciąć się od rzeczywistości :P taki restart mega mi się przyda zważywszy, że na takim dłuższym urlopie nie byłam od dwóch lat.

Natomiast w Siemczynie internetu nie będzie na pewno...
Także być może szykuje się przerwa w blogowaniu.

Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie!!  Bo ja o Was na pewno nie ;)
Liczę, że nabiorę sił do pracy i weny na dalsze blogowanie :)

A co do urlopowania, przed wyjazdem postanowiłam sobie zrobić manicure hybrydowy...






Kiedyś już miałam takie mani i po 3 dniach zaczęło mi wszystko odpadać:( Mama nadzieję, że tym razem utrzyma się przynajmniej do mojego powrotu z Majorki!

Lecę się pakować i załatwiać ostatnie sprawy ;)

Aaaa i jeśli macie jakieś rady, wiecie co może mi się przydać w takich ciepłych krajach i o czym powinnam wiedzieć/pamiętać to koniecznie dajcie znać!!


Buziaki Dziewczyny!!!
Kasik

29 komentarzy:

  1. Pazurki świetne :) Życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no ten kolor jest zabójczy! Zdecydowanie mój kolor ;)
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) dla mnie to mój ukochany kolorek :)
      dzięki :)

      Usuń
  3. Pozazdrościć takiego wyjazdu, miłego wypoczynku :) Kolor na pazurkach świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ale Ci zazdroszcze! Baw sie swietnie kochana ;)) a pazurki sa przepiekne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan :D
      dzięki ;) mam tylko nadzieję, że wytrzymają tydzień :P

      Usuń
  5. Mani wygląda bardzo ładnie. Zabierz wodę termalną na pewno przyda się do odświeżenia cery i ciała a także coś do opalania jak i po - przypominam, bo ekscytacja wakacjami osiągnęła maksimum :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za rady ;) wezmę na pewno! jestem właśnie w amoku pakowania i nie mogę się jakoś ogarnąć z tym :P

      Usuń
  6. Ahhh... jak ja Ci zazdroszczę :) Też bym się jeszcze raz tam wybrała :) Udanego wypoczynku! I kolorek na pazurkach świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku :)

    Rada: nie nastawiaj się na super szaleństwo, jedź normalnie, lepiej być pozytywnie zaskoczonym niż rozczarowanym. Byłam w Egipcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)

      Oj tak tu masz rację!! Ale trudno mi powstrzymać ekscytację ;)
      A jak było w Egipcie? Rozczarowałaś się?

      Usuń
  8. Ooo Majorka, marzy mi się!
    Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz napięty grafik, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Majorka aaa!
    Zazdroszczę <3
    Życze udanego wyjazdu :*
    A paznokcie skojarzyły mi się z morzem :)
    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      mi też ;) dlatego uznałam, że na urlop będą w sam raz :)

      Usuń
  11. Zazdroszczę! Życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci w takim razie udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć! ;-) Udanego urlopu :)

    Obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jeszcze ponad tydzień do urlopu :P Ale Ci dobrze, Majorka achh :) Ja pewnie dopiero w marcu gdzieś polecę, jak na razie bedę się kisić w zimnym i deszczowym Londynie :( Baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och zazdroszczę! mój niestety już się skończył :( i to w dodatku taką przykrą sytuacją, że hej...;(

      oj nie narzekaj na Londyn, nie jest taki zły ;) byłam kilka razy i z chęcią znowu bym się tam wybrała :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)