piątek, 15 sierpnia 2014

Łupy z Jarmarku Dominikańskiego

Hej :*

Dzisiaj będzie króciutki pościk pod względem opisowym :)

Co roku w Gdańsku podczas wakacji przez 3 tygodnie jest Jarmark Dominikański. Odbywa się na uliczkach praktycznie całej gdańskiej starówki. Znajdziemy tam starocie, antyki, różne stare wojskowe rzeczy,  dużo biżuterii i ubrań hand-made, prace różnych artystów ale również chińszczyznę ;)

Ja na Jarmark muszę pójść co roku! Jest to rzecz całkowicie obowiązkowa bo nigdy nie wiadomo na co się trafi ;)


W tym roku wypatrzyłam kilka fajnych rzeczy ;) 

Najpierw "skorupy" ;)





Ciuchy i dodatki :) - kupione z myślą o urlopie :)





Biżuteria :)

Na jednym ze stoisk biżuteria srebrna była przeceniona o 50%! Także trafiła się wielka okazja. Uwielbiam pierścionki a niestety nie mam ich za dużo więc na kilka się skusiłam :)
Najbardziej podoba mi się ostatni :) Wprawdzie jest taki masywny ale uważam , że jest piękny! A Wam który najbardziej wpadł w oko?





Poniższe kolczyki po przecenie kosztowały zaledwie 12 zł :) jak na srebrne biżuterię to bardzo tanio.


A tutaj biżuteria hand-made, kupiona od  młodej dziewczyny :) Oprócz kolczyków miała jeszcze różne zakładki do książek, breloczki, wisiorki i pierścionki. Wszystko było przepiękne! Robi również biżuterię na zamówienie :) w woreczka strunowych od kolczyków miała wrzuconą karteczkę z napisem  "kapatori" ręcznie tworzona biżuteria ; www.facebook.com/kapatori ; kapatori@gmail.com - także jakby coś was zauroczyło, to możecie u tej dziewczyny coś zamówić :) Mi osobiście było mega ciężko zdecydować się na coś ale stanęło na filiżaneczkach z czekoladą i torciku ;)








Niestety torcik na uszach nie chciał uparcie wyjść :( Wrzuciłam więc i tak najlepsze zdjęcie.

I Jak Wam się podobają te kolczyki? Ja jestem zakochana!



Byłyście kiedyś na Jarmarku Św. Dominika?
A może w waszych miastach organizowane jest coś w podobnym stylu?


Buziaki!!!
Kasia

10 komentarzy:

  1. Byłam tam :D. Ale szybko się zawinęłam. Zbyt dużo ludzi. Jeju, jakie śliczne są te kolczyki! Niesamowite :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tłumy przeważnie są ogromne :) najlepiej jest chodzić z samego rana :)
      heheh jak je zoabczyłam to wiedziałam, że muszą być moje :D

      Usuń
  2. Ładne te dwa ostatnie pierścionki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są świetne :D Prawie jak Kasia Bosacka z programu "Wiem co jem" hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z radością spieszę Ci donieść iż wygrałaś w rozdaniu organizowanym na moim blogu, chciałam poinformować Cię e-mailowo jednak nie wiedzę u ciebie adresu e-mail. Proszę i przesłanie na mój e-mail danych do wysyłki puderniczkatekli@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)