poniedziałek, 18 sierpnia 2014

TAG : Wolałabyś?

Hej :)

Ostatnio na blogu u Hutosi pojawił się bardzo fajny Tag :) w związku z tym postanowiłam go zrobić również u siebie :)

Zapraszam do lektury!! ;)


Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?


Hmm... cieżkie pytanie. Bez wyprostowanej grzywki wychodzę z domu może z 5 razy w roku :D bez makijażu zdarza mi się to częściej. Wiec to chyba mówi samo za siebie :) Wszystko tak naprawdę zależy gdzie miałabym wyjść, ale bardziej skłaniam się do ułożonych włosów i bez makijażu ;)

Wolałabyś, żeby wypadły Ci rzęsy czy zgolono brwi?

Wolałabym zgolone brwi bo mam grzywkę , która mogłabym je przysłonić :P Poza tym moje brwi z natury są prawie całkowicie nie widoczne więc dużej różnicy by nie było :P

Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?

Wybieram trwałą ondulację. Włosów mam bardzo dużo i wygladałabym jak z afro, ale zawsze można by to jakoś upiąć czy wygładzić. Ale ciemniejszego konturu ust bym nie zniosła...

Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?

Zdecydowanie wybrałabym źle nałożony podkład. To zawsze można jakoś wytłumaczyć, czy pośpiechem, zaspaniem albo problemami skórnymi. Natomiast jak widzę laski z wielką różową plamą na policzku niczym klaun to zastanawiam się czy one mają lustro w domu :P

Wolałabyś na co dzień nosić spodnie MC HAMMERA czy obcisłe szorty kolarskie?

Nie mam pojęcia...w zasadzie mogłabym w jednych i drugich :P wybierając jedno decyduję się na....szorty kolarskie.

Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?

Wybieram dziwna opaleniznę. Można na nią znaleźć  jakieś wytłumaczenie :P że się zasnęło, ktoś nam zrobił psikusa itd., poza tym można ją jakoś zakryć makijażem :) ale pomarańczu już nie :P

Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

To zależy co rozumiemy, przez źle obcięte włosy ;) ale decyduję się na zły kolor, bo jakbym miała mieć np. grzywkę ściętą na 1cm to bym tego nie potrafiła przeżyć ;)

Wolałabyś na zawsze zostać pozbawiona dostępu do YT czy Twittera?

Twittera, bo nie mam tam konta:)

Wolałabyś zrezygnować na całe życie z używania pędzli czy mascary?

Zdecydowanie pędzli, nie są one nie zbędne do wykonania makijażu.

Wolałabyś wyjść z domu z przesadzonymi ustami czy makijażem oczu?

Przesadzonym makijażem oczu. Co do ust to niestety jak pomaluję je na czerwono to w 99% przypadkach wyglądam od razu BARDZO wyzywająco,a nie chciałabym wyglądać jak Pani spod latarni...

Wolałabyś w lato wyglądać jak marchewka po złym użyciu samoopalacza czy spalić się na słońcu?

Wolę spaleniznę. Marchewkowa opalenizna to coś czego nie mogę przeboleć.

Czy wolałabyś pokazać się z niewydepilowanymi nogami czy pachami?

Zdecydowanie z nogami. Nie ogolone nogi nie wyglądają aż tak źle. Natomiast nie ogolone pachy kojarzą mi się z kiepską higieną ( oczywiście nie mówię tu o sytuacji gdy mamy 1 mm odrost tylko gdy te włosy maja np 1 cm :P)

Czy wolałabyś zainwestować w jeden drogi kosmetyk czy kilka tańszych?

Mimo wszystko wybieram tańsze. Często zdarza się , że tańszy produkt potrafi być znacznie lepszy niż ten drogi.

Wolałabyś wyjść w tłustych włosach czy z mokrymi pachami?

Mokrymi pachami. One w końcu wyschną a z tłustymi włosami trzeba by chodzić, aż do momentu kąpieli :D

Gdybyś musiała wybrać pozbyłabyś się kosmetyków do makijażu czy kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy?

Ciężkie pytanie... ale wolałabym się pozbyć kolorówki. Bez kremów do twarzy nie wytrzymałabym dwóch dni!

Wolałabyś wyjść na miasto w obcisłej bluzce z dekoltem czy spodniach zbyt nisko wyciętych?

Oczywiście, że w bluzce z dekoltem. Takie najbardziej lubię,  bycie "zakonnicą" nie jest dla mnie tym bardziej, że mam duży biust :P

Wolałabyś mieć połamane tipsy czy poobgryzane paznokcie?

Obgryzione paznokcie.

Wolisz szminkę czy błyszczyk do ust?

Błyszczyk :)

Wolisz YT czy Twittera?
Oczywiście, że YT! Twittera nie mam :)



I jak się Wam podobało? Jakie byłyby Wasze odpowiedzi?
Zachęcam wszystkich do zrobienia tego Tagu u siebie ;)
Buziaki!!!
Kasik

16 komentarzy:

  1. Hahah :D super ten tag jest :D Moje odpowiedzi byłyby podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten tag :D Chyba w większości pytań odpowiedziałabym tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na co czekasz?? Rób u siebie !! :P
      jestem ciekawa Twoich odpowiedzi ;)

      Usuń
    2. hehe no zastanowię się :P :D Ja nie umiem tak ciekawie odpowiadać jak Ty :D

      Usuń
  3. O podoba mi się ten tag. Jak znajdę czas to z chęcią odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne odpowiedzi i mega trudne pytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :P nad niektórymi odpowiedziami siedziałam dość długo :P

      Usuń
  5. Czasem wybory były okropnie trudne :P Jednak przy innych proste - nie zawsze wychodzę z domu w makijażu, więc proste, że stawiam na włosy, choć z drugiej strony.. wystarczy gumka i robimy kitke ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)