poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Sezon na jagody....we włosach ;)

Hej :)

Jakiś czas temu w poście zakupowym pokazywałam Wam, że zakupiłam zestaw kosmetyków z Avonu  z serii Planet Spa z brazylijskim jagodami Acai. Dziś chciałabym zaprezentować Wam maskę do włosów :)


Maskę można kupić o konsultantek Avon lub w sklepach firmowych. Koszt to około 20zł / 200ml.

Produkt zamknięty jest w miękkiej tubie, którą stawiamy na nakrętce. Dzięki temu nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku. Wszystko na bieżąco spływa nam na dół do nakrętki :)

Jest to odżywiająco-ochronna maska do włosów z brazylijskimi jagodami Acai. Odżywia i nawilża włosy na całej ich długości, pomaga odbudować ich strukturę, dzięki czemu stają się mocniejsze i lśnią zdrowym blaskiem.
Sposób użycia: Rozprowadzić równomiernie na włosach, pozostawić na 1-10 minut, spłukać.


Jeśli chodzi o opakowanie to jest bardzo funkcjonalne. Tak jak pisałam stawiamy wszystko na nakrętce i maska spływa Nam na bieżąco w kierunku otwarcia. Tubka jest miękka, dzięki czemu z łatwością możemy wycisnąć pożądaną ilość maski. Nakrętka jest na "klika", ma odpowiedni rozmiar.
Opakowanie ma ładny fioletowy kolor ze złotymi napisami.



Maska jest koloru fioletowego, tak jak widać na zdjęciu :) Kolor przy pierwszym użyciu bardzo mnie zaskoczył! Aż takiego fioletu to się nie spodziewałam :P
Konsystencja jest zwarta i gęsta, jednak nie jest mocno zbita. Produkt bez problemu spływa po ściankach opakowania, łatwo się go wyciska i przyjemnie rozprowadza na włosach.


Jeśli chodzi o zapach to jest FANTASTYCZNY!!! Jest intensywny, mocno owocowy i tak jak się pewnie domyślacie mocno jagodowy :) Coś ekstra! Jeśli lubicie zapach jagód to koniecznie musicie kupić sobie te produkt chociażby tylko ze względu na zapach :)

Co do działania...
Ja maskę nakładałam od mniej więcej połowy włosów do końca. Trzymałam ją około 3-5 minut ( dłużej nigdy mi się nie chce :P).

Jeśli chodzi o ten fantastyczny zapach to utrzymuje się na włosach aż do kolejnego mycia ( ja w lato myję włosy codziennie). Wielki plus za to! 
Włosy z łatwością się rozczesują, są mięciutkie i wygładzone. Pomimo wygładzenia, włosy nie są w najmniejszym stopniu obciążone. Nawilża dobrze i dodaje trochę blasku, choć super szału nie ma. 
Czy ma działanie ochronne?? Hmm... ale przed czym miałaby chronić?? :D
Odżywcze?? To chyba za duże słowo, choć włosy wyglądają po niej baaaardzo ładnie.
Odbudowuje strukturę włosów?? Hahah dobre żarty :P

Mimo trochę zbyt "wygórowanych" obietnic producenta, uważam, że maska spisuję się bardzo dobrze :) Wg mnie lepszym opisem tego produktu jest stwierdzenie, że to bardzo treściwa odżywka, ale nie maska. Maski kojarzą mi się z czymś cięższym, natomiast ta jest leciutka.
Na moich suchych włosach na końcach a przetłuszczających sie u nasady  spsuje się naparwdę super! 

Niestety powoli się kończy... ale na pewno kupię ją ponownie :)

Macie? Znacie? Lubicie jagodowe zapachy? :)
Jakie maski Wy polecacie?


Buziaki!!!
Kasik


26 komentarzy:

  1. Ja mam do twarzy i poza zapachem tak nieszczegolnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do twarzy też mam ale jeszcze nie próbowałam ;)

      Usuń
  2. Ja niestety nie przepadam za jagodowymi zapachami :P
    Nie miałam tej "maski", bo dla mnie też wygląda bardziej jak odżywka :P Mam kosmetyki z serii Bali Botanica :) Olejek i maseczkę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niby wolę inne, bardziej "kwaśne", ale ten zapach mi się podoba :) rzadko można dostać kosmetyki o zapachu jagód :)

      i jak Ci się spisuje? ja z tej serii nic nie mam ;)

      Usuń
    2. Już pisałam ich recenzję u siebie na blogu. Może ją przeczytać o tu:
      http://monyrka.blogspot.com/2014/01/cudowny-relaks-z-zestawem-avon-planet.html

      Może Ci się też spodobają :)

      Usuń
    3. Przeczytałam :) i chyba się na coś skusze przy najbliższych Avonowych zakupach :)

      Usuń
    4. a co Cię najbardziej zaciekawiło? :)

      Usuń
    5. głównie olejek :) choć ten peeling a w sumie bardziej żel, też mógłby być fajny :) i tak się zastanawiam czy oni z tej serii nie mieli przypadkiem jakiegoś masła do ciała...

      Usuń
    6. ja z olejku chyba też jestem najbardziej zadowolona :)
      Niestety nie wiem czy mają masło z tej serii :)

      Usuń
  3. chyba bym się skusiła. Kurcze muszę chyba ją wypróbować, bo naprawdę sam zapach kusi i to ogromnie! <3
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. równiez dodaje do obserwatoró! Dziękuje!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma świetny i zapach na pewno też przypadłby mi do gustu :) Może kiedyś wypróbuję, skoro działanie jest przyzwoite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ją, tylko jeszcze nie używałam.... Ale cieszę się, że nie obciąża włosów, chyba będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sobie wyobrażam ten zapach:) ehh uwielbiam jagody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla jagodowych maniaczek jest to kosmetyk obowiązkowy ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam jagody i wszystko co z nimi związane;) Muszę ją mieć;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach fenomenalny, mam krem do rak, zreszta widzialas sama ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam widziałam :) krem też mi bardzo odpowiada, bo jest bardzo treściwy :)

      Usuń
  10. Mam taki sam typ włosów :) Nie miałam, ale sam zapach mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz jagody to koniecznie musisz wypróbować ;)

      Usuń
  11. To prawda, zapach ma cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)