czwartek, 12 lutego 2015

Ślubne inspiracje - dekoracje stołów

Cześć :)

Jak pewnie większość z Was już wie w sierpniu zmieniam stan cywilny :) Czasu na wszystko pozostaje coraz mniej a do zrobienia rzeczy jest mnóstwo... Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi inspiracjami na dekoracje stołów:)

Wesele odbędzie się w karczmie w Otominie. Karczma jest w całości wykonana z drewna i pokryta strzechą. W związku z czym całość wesela planujemy urządzić w wiejskim stylu.  

Genialną inspiracją jest dla mnie styl rustykalny który nawiązuje do tradycji wiejskich. Styl ten łączy ze sobą Shabby Chic i Vintage - czyli coś co kocham :) We wnętrzach rustyklanych główną rolę odgrywa drewno oraz wszelkie naturalne dodatki.

Wszystkie elementy dekoracyjne sali i kościoła, za wyjątkiem bukietów będziemy wykonywali samodzielnie - jest poprostu taniej :)




źródło: http://taknazawsze.pl 


źródło: jpweddingphoto.com

 
żródło: brides.com 


źródło: viwallpaper.com


źródło: www.pinterest.com




 
źródło: www.pinterest.com


źródło: http://www.zankyou.pl

żródło: rusticweddingchic.com 


źródło: www.greenweddingshoes.com








Wraz z przyjaciółką w pod koniec przyszłego tygodnia ruszamy z produkcją wazonów wykonanych ze słoiczków :) 
Zbieram też od jakiegoś czasu szkła po świeczkach z Biedronki, Ikei itp. żeby je również przemienić za pomocą koronki i wstążek na świeczniki :) 

W planach jest również wykonanie podstawek takich jak na przedostatnim zdjęciu oraz stojaczków na winietki z gałęzi brzozy :)

Chciałabym też aby przez środek stołów biegł bieżnik z juty ale takie kosztują kupę kasy... Więc chyba będziemy musieli zrezygnować z tego pomysłu :(

Co myślicie o tego typu dekoracjach?


Buziaki!!!
Kasik

P.S. Tego posta piszę już dokładnie 11 raz... Blogger coś mi świruje i ciągle się zacina :/ Przy ruszaniu myszką wszystko zaczyna mi się przesuwać, w góre, w dół, na boki... jakaś masakra! Wiecie o co chodzi???

49 komentarzy:

  1. Cudowne propozycje i kompozycje :) Ja już mam swój ślub dawno za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podobają :) a zdradzisz jakie miałaś dekoracje? :)

      Usuń
  2. U mnie muszę być kwiaty w kolorze fioletowym:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stawiam na pastelowe kolorki :) ale chciałabym żeby dominował róż, biel i zieleń :) ale kto wie, może do sierpnia zmieni mi się koncepcja :P

      Usuń
  3. Bardzo ładne ;) ja miałam czarnobiałe dekoracje z róż i gipsówki. Z perspektywy czasu - warto poświęcić na to czas i pieniądze, dekoracje tworzą klimat, goście zazwyczaj zwracają na to uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też fajny pomysł :) w porównaniu do mojego myślę, że wszystko był bardziej eleganckie :)
      Dzięki za radę ;) mam mnóstwo różnych pomysłów i mam nadzieję, że uda mi się ten klimat stworzyć :)

      Usuń
    2. Uda się! :) U mnie faktycznie styl był inny, ale powiem szczerze, że Twoja koncepcja bardzo do mnie przemawia :) Będzie ślicznie ;)

      Usuń
    3. Mam nadzieję :) Dzięki za miłe słowa :*

      Usuń
  4. Szczerze powiem, ze nie znam wszystkich tych stylów, ale ten przedstawiony na zdjęcia faktycznie jest bardzo ładny :) To czeka Cię sporo roboty jak chcesz sama to wszystko zrobić :D Oczywiście trzymam kciuki, żeby poszło jak najszybciej :D

    Co do bloggera nie miałam takich problemów, więc nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że Tobie też wpdał w oko ;)
      no czeka, czeka ale moja przyjaciółka mianowała się nadworną organizatorką wesela więc mi pomoże :)

      kurcze nie wiem co z nim ale poprostu masakra totalna :/ od 3 dni walczyłam z tym postem :/

      Usuń
    2. No to dobrze, ze Ci pomoże to szybciej pójdzie Wam :D

      Może masz coś z przeglądarką?

      Usuń
    3. no inaczej byłoby cieńko :P

      hmm... ostatnio była aktualizowana więc może coś sie faktycznie popierniczyło :/

      Usuń
    4. A z jakiej przeglądarki korzystasz? Ja mam Chroma i Firefoxa. Sprawdź na innej czy będzie się to samo robiło. Może to pomoże :) I wyczyść sobie historię przeglądania :)

      Usuń
  5. Piękne inspiracje, wszystko wygląda świetnie - oby udało Ci się u siebie stworzyć taki styl :]

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że uda mi się go odtworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem na czasie z takimi tematami:) ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pieknie! Bardzo mi sie podoba taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się lubuję w angielskim stylu ahh

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne propozycje, napewno coś fajnego wykombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kompozycje kwiatowe :) mam nadzieje, ze pochwalisz sie co tam stworzyliście :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. oj tak :) mam nadzieję, że chociaż w jakimś stopniu uda mi się stworzyć coś podobnego :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  14. Życze powodzenia ja świeżo zaręczona ale o ślubie nie myślimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję ;) My zaręczyliśmy się w sierpniu i mój narzeczony od razu powiedział, że ślub za rok :P więc nie miałam nic do gadania :D
      ale ja się tam cieszę, w tym roku kończymy 26 lat i myślę, że to odpowiedni wiek na pobranie się, a jeszcze spokojnie zdąrzymy machnąć przed 30 bejbusia :)

      Usuń
  15. świetne inspiracje!
    jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama też jestem ciekawa co mi wyjdzie :)

      Usuń
  16. niesamowite inspiracje... jak w bajce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety ja takich problemów nie miałam :-\
    Piękne są te dekoracje, mają to coś wyjątkowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne inspiracje, podobają mi się te pomysły na wykorzystanie słoików :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat nie chciałabym na swoim ślubie czegoś takiego, nie mniej jednak taki styl ma swój urok i gościom z pewnością się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę kilka ciekawych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspiracje sa bardzo ładne :)
    Masz jeszcze trochę czau, aby to zaplanować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają te inspiracje :) gdybym jeszcze raz brała ślub pewnie coś bym z tego zaczerpneła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. druga jest przeurocza, mnie do ślubu zostało sporo, oj sporo czasu, a bynajmniej tak myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też coś blogger szalał w weekend :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe propozycje aranżacji wystroju stołu. Szczególnie czwarte od końca zdjęcie. Bukiety na stole dodają takiej naturalności i ciepła. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)