wtorek, 6 maja 2014

Recenzja – Szampon Garnier Ultra Doux Awokado i Masło Karité


Cześć :)

Chciałabym dzisiaj podzielić się swoją opinią dotyczącą już chyba wszystkim dobrze znanego szamponu firmy Garnier Ultra Doux olejek z awokado i masło karite.



Może zacznę od napisania paru słów o moich włosach:
Włosy mam w kolorze jasnego brązu, coś w stylu orzecha laskowego. Mają tendencję do przesuszania, notorycznego rozdwajania się końcówek (czemu niestety w żaden sposób nie potrafię zapobiec :( ), a od około roku zauważyłam również, że zaczęły się potwornie łamać.

Poza tym mam problemy z rozczesywaniem włosów (bez odżywki ani rusz!) oraz dość łatwo ulegają one obciążeniu przez różnego rodzaju kosmetyki.





Co pisze producent?
Odkryj szampon Garnier Ultra Doux olejek z awokado i masło karite stworzony z myślą o włosach zniszczonych.
Szampon jest wzbogacony w olejek z awokado, znany z właściwości uelastyczniających oraz masło karite, o cechach wysoce odżywczych. Szampon ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów.

Rezultaty:
Odżywione, niewiarygodnie miękki i błyszczące włosy.
Szampon daje Twoim włosom niesamowity, pełen witalności blask. Twoje włosy są głęboko odżywione i o wiele bardziej lśniące. Zapach masła karite i awokado sprawia, że mycie włosów staje się prawdziwą przyjemnością.



Skład:

Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycerin, Glycol Distearate, Sodium Chloride, CI15985/Yellow 6 , CI 19140/Yellow 5, Cocamide Mea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Poluquaternium-10, Salicylic Acid, Carbomer, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Citric Acid, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance

Cena: 8,99zł / 400ml Rossman

Co ja sądzę?
Szampon ma przyjemny zapach i odpowiednią konsystencję. Nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Zapachem przypomina mi trochę budyń waniliowy, jest to zapach słodki ale jednocześnie ma coś rześkiego w sobie. Nie jest mdlący czy duszący. Osobiście nie przepadam za słodkimi zapachami takimi jak wanilia, kakao itd., jednak w tym produkcie mi to nie przeszkadza.

Pieni się bardzo dobrze, nawet przy użyciu nie wielkiej ilości szamponu.

Teoretycznie włosów nie obciąża, tj, obciąża w sposób idealny. Włosy są wygładzone i lśniące, przy czym nie ma mowy o tym by wyglądały na tłuste czy nie świeże.
Jednak ważna informacją jest to , że myję swoje włosy nim dwukrotnie, gdyż zauważyłam, że przy jednokrotnym umyciu włosy były dużo bardziej obciążone, jakby nie domyte.

Wielkim plusem dla mnie jest to, że po umyciu włosów nie odczuwam konieczności użycia odżywki, maski, czy jakichkolwiek innych wygładzająco/nawilżających produktów!! NIGDY przedtem nie udało mi się trafić na taki szampon który by coś takiego umożliwiał. Włosy idealnie się rozczesują, są nawilżone i elastyczne.

Szampon jest wydajny, stosuję go codziennie bądź co drugi dzień od około 2 m-cy, przy czym muszę zaznaczyć, że jest on "podbierany" przez moją mamę i to dość często :) jest nim totalnie zachwycona i ilekroć umyje nim włosy to przychodzi do mnie cała w "ochach" i "achach" jaki to genialny szampon udało mi sie kupić :D

Nie dostałam po nim żadnego uczulenia, co jest rzadkością. Nie spowodował przesuszenia skóry głowy, łupieży czy swędzenia.

Gorąco polecam ten szampon wszystkim osobom z szorstkimi, suchymi, zniszczonymi, grubymi i trudnymi w obuciu włosami.
Podejrzewam, że dla włosów cienkich nie będzie się nadawał z uwagi na możliwość ich obciążenia.

Mam nadzieję, że moja recenzja będzie przydatna :)


Buziaki!!!
Kasik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)