poniedziałek, 12 maja 2014

Gładkie i miękkie stopy? Tak!! Lirene Dermoprogram Krem-maska "Stop rogowaceniu" z 30% mocznikiem

Witajcie :)

Mogę się założyć, że każdy z Nas wie co to znaczy mieć suche stopy. Moje ostatnio były niczym pumeks. Skóra była bardzo stwardniała i szorstka. Dodatkowo zrobiły mi się odciski w bardzo uciążliwych miejscach (do tego stopnia, że bolały mnie stopy podczas chodzenia). Dermatolog je wprawdzie wymroziła, i przez około m-c było wszystko super, niestety powróciły ponownie.

Już miałam się udać ponownie na kolejne wymrażania... ale podczas zakupów w Rossmanie, zupełnie przypadkowo wpadłam na krem Lieren Dermoprogram, Krem-maska 2 w 1 "Stop rogowaceniu" z 30% urea do skóry stwardniałej.

Od razu spojrzałam na cenę, gdyż przywykłam, że kremy z mocznikiem należą do drogich, a szczególnie te apteczne, bo tam tylko widziałam kremy z tak dużą zawartością mocznika. 

Ku mojemu zdziwieniu krem kosztuje jedynie 10,39zł / 100ml (Rossman)!!

Pomyślałam " Nie ma co, biorę!" i tak też zrobiłam :)

 

Co pisze producent?

Stop rogowaceniu 2 w 1 Krem - maska do stóp Lirene przeznaczona jest do pielęgnacji bardzo suchej i skłonnej do powstawania zrogowaceń skóry stop. Formuła z 30% zawartością mocznika (UREA) zmiękcza i wygładza skórę stóp, zmniejszając tendencję do odtwarzania się twardego i zrogowaciałego naskórka. Zawartość parafiny przywraca przyjemne uczucie gładkości. Krem zalecany do stosowania jako specjalna maska o intensywnym działaniu na noc lub do codziennej pielęgnacji.

Skład:
Aqua, Urea, Parraffinum Liquidum (Mineral Oil), C12-15 Alkyl Benzoate, Polyglyceryl-3, Methylglucose Distearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Triacetin, Metaleuca ALternifolia (Tea Tree)  Oil, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Limonene.


Moja opinia

CUDO!!! 
Nic dodać nic ująć:) Nigdy nie miałam tak świetnego kremu do stóp. Zaledwie po pierwszym użyciu już widać znaczna poprawę. Używany jako maska daje genialne efekty! Stosuję go w ten sposób na noc, smaruje grubą warstwę i ubieram grube bawełniane albo frotowe skarpetki. Rano skóra stóp jest mięciutka, maksymalnie nawilżona i elastyczna.
Jako krem także sprawdza się super. Szybko się wchłania, nie brudzi skarpetek.
Pachnie olejkiem z drzewa herbacianego, dla mnie zapach jest zdecydowanie na plus, jednak nie każdemu przypadnie do gustu.
Krem jest wydajny, nie wielka ilość wystarczy by nasmarować całe stópki. Jest gęsty i treściwy, przy czym nie ma problemów z rozsmarowaniem.
Cena jak za taki produkt jest nie wiarygodnie niska. Kupując krem z 30% mocznikiem w aptece płaciłam 20-30zł za 50ml.
Wszystkie obietnice producenta są spełnione, co wyjątkowo rzadko się zdarza.



Używałyście tego kremu? Jaki jest Wasz ulubiony krem do stóp?

Buziaki!!!
Kasik

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)