piątek, 25 kwietnia 2014

Witajcie!!

Cześć wszystkim :)

Mam na imię Kasia i chciałabym Was serdecznie zaprosić do czytania mojego bloga :) Od razu na wstępie dodam , że nie mam kompletnie żadnego doświadczenia w tego typu "sprawach", więc jest to mój pierwszy post i proszę Was o wyrozumiałość gdybym popełniła jakieś gafy :D

Dodatkowo nigdy nie byłam uzdolniona polonistycznie, więc zapewne masa błędów się pojawi. No ale cóż, nie każdy jest dobry we wszystkim :) Ja jestem zdecydowanie umysłem naukowym :P

Więc skąd pomysł na pisanie bloga?
Zawsze to było moim cichym pragnieniem. Móc pisać o różnych rzeczach i dzielić się swoimi opiniami, spostrzeżeniami na różne tematy. Do takiego konkretnego działania w blogosferze zbierałam się mniej więcej od roku, ale zawsze było coś ważniejszego i też nie do końca wierzyłam i nadal wierzę, że uda mi się blogować w taki sposób w jaki bym chciała.
No ale to się okaże z czasem :)

Główną inspiracją były dla mnie filmiki na yt, nakręcane przez dziewczyny o tematyce kosmetycznej. Im dłużej je oglądałam tym bardziej sobie myślałam " kurcze jakie to fajne, tez bym chciała coś takiego robić", niestety na kręcenie filmików raczej nigdy się nie odważę, natomiast prowadzenie bloga to już całkiem co innego:)


Tak więc.. zaczynajmy blogowanie!!! 

Buziaki!! 

Kasik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)